


Rekordbevételek a döntő első mérkőzésén
A Staples Centerben még soha nem költöttek el annyi pénzt a szurkolók, mint szerdán este.
Az egy meccsre eladott jegyek számában és az egy nézőre jutó merchandising-bevételekben is rekordot döntött a Kings. A szezonban befolyt szponzori bevételek és a televíziós nézettség rekordja már korábban megdőlt. Az ESPN beszámolója szerint a klub idén 16 ezer szezonbérletet adott el, további ezer néző egyelőre várólistán van. Szerda este 18 400-an látogattak ki az arénába, fejenként átlagosan 30 dollárt költöttek ajándéktárgyak vásárlására, ami több mint 550 ezer dollár. Az igazi pénzt azonban a ételek és italok árusítása jelentette, erre 1 millió dollárnál is többet költöttek a nézők, soha korábban ennyit.
A 18 ezer néző egyébként a Staples Center történetében is rekord, az előzőt a Lakers?Celtics NBA-döntő tartotta 2010-ből. A televíziós nézettség rekord közelében járt. A helyi piac 7%-a nézte az NBC közvetítését, amit csak a 2012-es döntő ötödik és hatodik meccse előzött meg.
További cikkek
- Történelmi sikert ért el a Seattle
- Hosszú sorozatot zárt le az Islanders
- Anders Sorensen a Chicago új edzője
- Igor Sesztyorkin lett a valaha volt legjobb fizetett kapus
- 10 év alatt a harmadik kapitányát cserélte el a Rangers
- 1300. mérkőzését játszotta Sidney Crosby
- A Tampa nyolc góllal szórta meg a San Josét
- Kihirdették a 4 Nemzet Tornájára a kereteket
- Győzelemmel ünneplte 700. mérkőzését Bruce Cassidy