


A Washington elsőként szerzett mezszponzort
Az amerikai fővárosi klub a Caesars Sportsbookkal kötött megállapodást.
A koronavírus-járvány miatti bevételkiesés részleges pótlása érdekében az NHL a 2020/21-es szezonban engedélyezte a reklámok viselését a játékosok sisakjain. Az eredetileg egyéves periódusra kitalált reklámok mostanra állandó elemmé váltak, a következő szezonban is megmaradnak, így fix forrást jelentenek a csapatoknak. Az NHL azóta engedélyezte a reklámok elhelyezését a mezeken is, ám ezek felvarrását több csapat nem fogadta lelkesen, úgy sem, hogy tisztában vannak vele: komoly lehetőségektől esnek el. A mezreklámok fő ellenzője az Original Six hatos fogata volt, az ő szavuk nagy súllyal esett latba az egyeztetések során. Ezért is történhetett meg, hogy eddig egyetlen csapat sem jelentette be hivatalosan, hogy reklámot helyezne el szerelésén. A gátat végül a Washington Capitals törte át, amely együttműködési megállapodást írt alá Caesars Sportsbookkal. A szerződés a 2022/23-as idényben lép majd életbe, a lejárati dátuma viszont nem ismert, ezt a felek nem hozták nyilvánosságra. Az egyezség részleteiről két információt osztottak meg: az egyik, hogy a mezreklámok első körben csak a Washington hazai mérkőzésein lesznek láthatóak, a másik, hogy a kontraktus évente 5 millió dolláros pluszbevételt hoz a Capitalsnek.
További cikkek
- Történelmi sikert ért el a Seattle
- Hosszú sorozatot zárt le az Islanders
- Anders Sorensen a Chicago új edzője
- Igor Sesztyorkin lett a valaha volt legjobb fizetett kapus
- 10 év alatt a harmadik kapitányát cserélte el a Rangers
- 1300. mérkőzését játszotta Sidney Crosby
- A Tampa nyolc góllal szórta meg a San Josét
- Kihirdették a 4 Nemzet Tornájára a kereteket
- Győzelemmel ünneplte 700. mérkőzését Bruce Cassidy