


Régi-új mezben pompázik majd az Anaheim
A Ducks a 2024/25-ös szezonban visszatér a klasszikus kacsacsőrű kapusmaszk logójához és egy új becenevet is levédetett.
Amikor a Mighty Ducks of Anaheim 1993-ban csatlakozott az NHL-hez, ugyanilyet logót használt, csak hivatalosan jáde-padlizsán színkombinációban. Ez az embléma egészen a 2006-os tulajdonosváltásig megmaradt, amikor is a Disney eladta a franchise-t Henry Samuelinek. Az új főnök azonban nemcsak a csapat nevét változtatta meg Anaheim Ducksra, de új logót, dizájnt és színkombinációt is megálmodott. Az eddig elsődlegesnek számít nagy “D” betű továbbra is megmarad alternatív felsőnek, de a klub visszatér a gyökerekhez és elsődleges mezként ismét használni fogja a kacsacsőrű kapusmaszkot. A különbség mindössze annyi lesz, hogy a logót keresztezik a jelenlegi színekkel, így az embléma és a mez narancs-fekete-fehér-barna színben pompázik majd.
A rebrand nemcsak a mezeket érinti, túlmutat az egész franchise-on. A klub nemrégiben kérelmezte a “Orange County” kifejezés védjegyeztetését, amelyet a következő szezonban az árucikkek márkajelzésére használnak. A csapat ugyanis gőzerővel készül OCVibe 2026-os megnyitására, amely egy 4 milliárd dolláros fejlesztés, és amely nemcsak a klub otthonát, a Honda Centert érinti, hanem annak a környezetét is. A csarnok lesz ugyanis a 2028-as nyári olimpia egyik központi helye és az “Orange County” kifejezést nemcsak az olimpiával szeretnék összekötni, hanem a későbbiekben magával a franchise-zal is.
További cikkek
- Történelmi sikert ért el a Seattle
- Kár, hogy nem tudtuk a három pontot megtartani
- Hydro Fehérvár AV19–Asiago 4-3
- Hadobás Zétény gólpasszt jegyzett
- Hosszú sorozatot zárt le az Islanders
- Az Asiago ellen nőhet négymeccsesre a fehérvári diadalszéria
- Anders Sorensen a Chicago új edzője
- Igor Sesztyorkin lett a valaha volt legjobb fizetett kapus
- A Galati kiütötte a Gyergyót