


A Fanatics bemutatta az új NHL-mezeket
A szurkolók négy különböző minőségben és árkategóriában vásárolhatják majd meg a felsőket.
Az adidas 2017-től volt az NHL-felszerelések hivatalos szállítója, de a roppant gyümölcsöző és jövedelmező üzlet ellenére tavaly nyáron mindenki meglepetésére bejelentette, hogy nem újítja meg a 2024 nyarán lejáró szerződését. A német sportkonszern helyét az a Fanatics vette át, amely az adidasszal párhuzamosan 2017 óta szintén gyártott mezeket az NHL engedélyével, de csak a replikákat. A háromcsíkos brand kivonulása után viszont az authentic mezeket is a Fanatics készíti majd, amit a napokban maguk a játékosok is szemügyre vehettek.
A mezek kivétel nélkül annak a québeci székhelyű SP Apparelnek a műhelyeiben készülnek, amely közel 50 éve készít mezeket az NHL-csapatok számára. A tervezésbe és a készítésbe bevonták a játékosokat is, akik között ott volt Auston Matthews, Connor McDavid, Nyikita Kucserov, Steven Stamkos, Brady Tkachuk és a friss bajnokcsapat két legnagyobb ásza, Matthew Tkachuk és Aleksander Barkov is, akik elismerően nyilatkoztak az újításokról és a módosításokról. A látogatás során a játékosok örömmel tapasztalták, hogy a Fanatics megtartotta az alapszerkezetet ahhoz hasonlónak, amiben kényelmesen tudtak játszani, de a játékosok javaslatára néhány apró módosítást is eszközölt a kialakításon. Az egyik ilyen változtatás egy további szövetréteg volt az alsó ujj belsejében, amely az egyenruha tartósságát javítja, és amelynek célja, hogy csökkentse a palánkokhoz való tartós súrlódásból eredő anyagkopást. Az NHL gólkirályi címét megszerző Matthews például így nyilatkozott az első próba után: “A Fanatics nagyszerű munkát végzett a mezek megtervezésében. Kényelmesnek érzem őket, és nagyon jó a légáteresztő képessége, ami nagyon fontos a meccsek alatt. Ez csak egy apró részlet, de minden apró részlet, ami segíthet abban, hogy a legjobb teljesítményt nyújtsuk, sokat számít.” További módosítás, hogy az ujjak mellet jelentősen megerősítették a mezek vállrészét is, a nyak alatti elülső részén az NHL-logo már hologramos formában kerül a mezre, illetve a nyak hátsó részére felkerül a Fanatics márkajelzés.
Elismerősen nyilatkozott a mezekről Gary Battman is, az NHL első embere: “Az NHL mezeit sokan a legjobbnak tartják minden sportot figyelembe véve. Az NHL-mezeknek megvan a saját történelme és hagyománya, és ennek a megőrzése a Fanatics számára is kiemelkedő fontosságú volt. A cég meghallgatta játékosainkat és klubjainkat, figyelembe vette a visszajelzéseiket, és úgy készítette el az új felsőket, hogy megőrizte a mezek minőségét és a dizájnját. A Fanatics-szal közös elkötelezettségünk van a játékosaink és a szurkolóink kiszolgálása iránt, és büszkék vagyunk arra, amit a Fanatics az új mezeknél nyújtott.”
A mezek első nyilvános megjelenése június 28-án volt a draft napján. A szurkolók szeptemberben vehetik majd kézbe először, a Fanatics akkor kezdi majd el árulni a mezeket négyféle minőségben és árkategóriában. Lesz Authentic Pro, Premium (ez most létező legmagasabb szintű kiskereskedelmi meznek felel meg), Breakaway (a meglévő Fanatics szurkolói mez, ami gyakorlatilag a replika) és a Practice, amely az edzőmez új kiskereskedelmi változata.
További cikkek
- Történelmi sikert ért el a Seattle
- Kár, hogy nem tudtuk a három pontot megtartani
- Hydro Fehérvár AV19–Asiago 4-3
- Hadobás Zétény gólpasszt jegyzett
- Hosszú sorozatot zárt le az Islanders
- Az Asiago ellen nőhet négymeccsesre a fehérvári diadalszéria
- Anders Sorensen a Chicago új edzője
- Igor Sesztyorkin lett a valaha volt legjobb fizetett kapus
- A Galati kiütötte a Gyergyót